شبکه بهداشت و درمان قوچان

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

سامانه 190

مرکز پاسخگویی وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ جوابگوی انتقادات، شکایات و پیشنهادهای شماست.

 

مرکز تماس 190 سامانه 190 در تاریخ 28 اسفند 1395 رسما آغاز به کار کرد و به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در تمام ایام هفته به طور یکپارچه

و متمرکز برای دریافت و پاسخ به هر گونه سوال، درخواست، شکایت، اعلانات، انتقادات و پیشنهادات در رابطه با خدمات حوزه سلامت آماده است.

 

زمانی که درخواستی ثبت می‌شود، فوریت آن توسط کارشناس محرز شده و شکایات قابل بررسی و پیگیری به دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه

ارجاع داده می شود و آنها موظف هستند طبق آیین نامه و پروتکل های ابلاغی، ظرف مدت معینی به موضوع رسیدگی کنند و در نهایت نتیجه را از

خود بیمار جویا می شوند.

 

مرکز پاسخگویی 190 در موارد زیرپاسخگوی شماست:

 
۱- طرح شکایت و مشکلات مربوط به اورژانس ۱۱۵


۲- ارائه مشکلات در زمینه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار


۳- دریافت مشاوره دارویی یا اعلام مشکلات تامین دارویی


۴- طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار


۵- طرح شکایات دریافتی پزشکان یا مراکز بهداشتی درمانی

 

در هر کدام از این مراحل با وارد کردن عدد مورد نظر به یک کارشناس وصل می‌شوید.

 

پس از طرح موضوع از کارشناس یک کد رهگیری دریافت می‌کنید. با این کد می‌توانید آن موضوع را بعداً پیگیری کنید.