
آقای عسکر حاتمی

آقای ذبیح ا.. محمدی
*رابط امور رفاهی کارکنان*مسئول امور پشتیبانی روابط عمومی *مسئول امور پانسیون های شبکه *رابط امور نماز *رابط امور مربوط به برگزاری همایش ها *رابط امور مربوط به مراسم ترحیم همکاران و بستگان درجه یک *همکاری با بسیج جامعه پزشکی(ویزیت رایگان مناطق محروم و...) *انجام امور تشریفا
روابط عمومی، روبهرو شدنِ یک سازمان یا مؤسسه با مخاطبانش را از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام میدهد که به منافعِ مشترک آنها مربوط است. سخنرانی در کنفرانسها، همکاری با رسانهها و بهرهوری از آنها، ارتباطات بحران، اشتغال به امورِ اجتماعی از طریق رسانهها و ارتباط با کارکنان، در زُمرهٔ وظایف این حرفه است. فعالیتِ روابط عمومی، چندان مستقیم و ملموس نیست و همین، فرق آن با تبلیغات است. روابط عمومی میتواند برای ساختن روابطِ تفاهمآمیز با کارکنان، مشتریان، سرمایهگذاران، رأیدهندگان و عموم مردم به کار رود

برنامه ریزی
١- عدم اشتغال در ساعت اداری به اموری غیر از روابط عمومی
٢- تهیه برنامه عملیاتی فعالیت های روابط عمومی واحد به صورت ماهانه و سالانه و ...
٣- تهیه گزارش عملکرد ماهانه روابط عمومی و ارائه به مدیر واحد و روابط عمومی دانشگاه
۴- شرکت فعال در جلسات مدیر و مسئولان واحد مربوطه
۵- تلاش برای ارتقا دانش و مهارتروابط عمومی از طریق شرکت در دوره های آموزشی و استفاده از مطالب اینترنت و ...
۶- تلاش و حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک با به کارگیری فناوری های نوین
٢- تهیه برنامه عملیاتی فعالیت های روابط عمومی واحد به صورت ماهانه و سالانه و ...
٣- تهیه گزارش عملکرد ماهانه روابط عمومی و ارائه به مدیر واحد و روابط عمومی دانشگاه
۴- شرکت فعال در جلسات مدیر و مسئولان واحد مربوطه
۵- تلاش برای ارتقا دانش و مهارتروابط عمومی از طریق شرکت در دوره های آموزشی و استفاده از مطالب اینترنت و ...
۶- تلاش و حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک با به کارگیری فناوری های نوین
اطلاع رسانی
١- اطلاع رسانی موضوعات مورد نیاز به کارکنان واحد
٢- اطلاع رسانی راه های ارتباط با روابط عمومی دانشگاه از قبیل تلفن گویای ١٩١، ایمیل، پیامک به همکاران، ارباب رجوع و سایر سازمان ها
٣- اطلاع رسانین موفقیت ها و دستاورهای به مردم و مسئولان منطقه بت هماهنگیمدیر واحد
۴- انعکاس مستمر موفقیت ها، دستاوردها و فعالیت های واحد به روابط عمومی دانشگاه
۵- انعکاس مشکلات و چالش های مورد توجه مردم، کارکنان، مسئولینو رسانه ها در محیط به روابط عمومی دانشگاه
۶- تهیه، تدبیر و نظارت بر محتوا و طراحی زیرسایت مربوط
٧- درج اخبار متنی و تصویری به صورت روزانه در زیر سایت واحد مربوط
٨- اطلاع رسانی برگزاری و بروز رسانی مطالب علمی در زیر سایت واحد مربوط
٩- اطلاع رسانی برگزاری مراسم و برنامه ها به کارکنان واحد از طریق ایمیلو یا پیامک
١۰- جلوگیری و خودداری از موازی کاری در ارسال ایمیل، تبریک، تسلیت و مناسبت ها برای سایر واحدها
١١- معرفی کامل و جامع واحد مربوطه به صورت بروشور، پمفلت، سی دی و ارسال به روابط عمومی دانشگاه
١٢- تهیه کلیپ و فیلم کوتاه آموزشی مانند پیشگیری از بیماری ها، سوانح و ...
١٣- تهیه مطالب بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و... برای استفاده زیرنویس در سیما و تلویزیون های تبلیغاتی و سربرگ نامه های اداری
١۴- تهیه لیستی از شماره تلفن های همراه کارکنان واحد برای ارسال پیامک
٢- اطلاع رسانی راه های ارتباط با روابط عمومی دانشگاه از قبیل تلفن گویای ١٩١، ایمیل، پیامک به همکاران، ارباب رجوع و سایر سازمان ها
٣- اطلاع رسانین موفقیت ها و دستاورهای به مردم و مسئولان منطقه بت هماهنگیمدیر واحد
۴- انعکاس مستمر موفقیت ها، دستاوردها و فعالیت های واحد به روابط عمومی دانشگاه
۵- انعکاس مشکلات و چالش های مورد توجه مردم، کارکنان، مسئولینو رسانه ها در محیط به روابط عمومی دانشگاه
۶- تهیه، تدبیر و نظارت بر محتوا و طراحی زیرسایت مربوط
٧- درج اخبار متنی و تصویری به صورت روزانه در زیر سایت واحد مربوط
٨- اطلاع رسانی برگزاری و بروز رسانی مطالب علمی در زیر سایت واحد مربوط
٩- اطلاع رسانی برگزاری مراسم و برنامه ها به کارکنان واحد از طریق ایمیلو یا پیامک
١۰- جلوگیری و خودداری از موازی کاری در ارسال ایمیل، تبریک، تسلیت و مناسبت ها برای سایر واحدها
١١- معرفی کامل و جامع واحد مربوطه به صورت بروشور، پمفلت، سی دی و ارسال به روابط عمومی دانشگاه
١٢- تهیه کلیپ و فیلم کوتاه آموزشی مانند پیشگیری از بیماری ها، سوانح و ...
١٣- تهیه مطالب بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و... برای استفاده زیرنویس در سیما و تلویزیون های تبلیغاتی و سربرگ نامه های اداری
١۴- تهیه لیستی از شماره تلفن های همراه کارکنان واحد برای ارسال پیامک
پاسخگویی
١- دریافت روزنامه های رسمی و محلی از طریق اینترنت و بررسی آنها و انعکاس شکوائیه های مردمی به مدیر واحد
٢- پاسخگویی شکوائیه های مردمی که از طریق صندوق پستی، ایمیل، تلفن یا حضوری به روابط عمومی منعکس شده است.
٣- انعکاس راهکار حل مشکلات واحد مربوطه(مردمی،کارکنان، مسئولان و ...) به روابط عمومی داشگاه
۴- پیگیری در تسریع پاسخگویی به شکوائیه های مردمی در جراید ارسالی توسط روابط عمومی دانشگاه
۵- انجام نظر سنجی و انعکاس نتایج به مدیر واحد مربوط و روابط عمومی دانشگاه
۶- بازدید مستمر از محیط های تحت پوشش واحد
٢- پاسخگویی شکوائیه های مردمی که از طریق صندوق پستی، ایمیل، تلفن یا حضوری به روابط عمومی منعکس شده است.
٣- انعکاس راهکار حل مشکلات واحد مربوطه(مردمی،کارکنان، مسئولان و ...) به روابط عمومی داشگاه
۴- پیگیری در تسریع پاسخگویی به شکوائیه های مردمی در جراید ارسالی توسط روابط عمومی دانشگاه
۵- انجام نظر سنجی و انعکاس نتایج به مدیر واحد مربوط و روابط عمومی دانشگاه
۶- بازدید مستمر از محیط های تحت پوشش واحد
امور فرهنگی
١- مشارکت فعال در اجرای مراسم های مذهبی، فرهنگی، راهپیمایی ها و ...
٢- ترویج فرهنگ اسلامی و اخلاق اداری
٣- فضاسازی و بزرگداشت مراسم اسلامی و تهیه مطالب مفید و آموزنده مناسبت ها و ارسال از طریق ایمیل به کارکنان واحد
٢- ترویج فرهنگ اسلامی و اخلاق اداری
٣- فضاسازی و بزرگداشت مراسم اسلامی و تهیه مطالب مفید و آموزنده مناسبت ها و ارسال از طریق ایمیل به کارکنان واحد
ارتباط رسانه ای
١- هماهنگی با روابط عمومی دانشگاه برای گرفتن مجوز، مصاحبه یا تهیه خبر توسط خبرنگاران از محیط های بهداشتی، درمانی،آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، غذا و دارو و ...
٢- هماهنگی با روابط عمومی دانشگاه برای انجام دادن مصاحبه، نشست مطبوعاتی، گزارش مسئولان و کارکنان آن حوزه با رسانه ها
٣- همکاری و راهنمایی خبرنگارن رسانه ها برابر فرآیند (در صورتی که خبرنگار رسانه ها، با روابط عمومی دانشگاه برای تهیه خبر یا گزارش از محیط هماهنگی ننموده، روابط عمومی واحد موظف است ضمن تکریم خبرنگار، به صورت تلفنی مجوز لازم را از روابط عمومی دانشگاه اخذ نماید و با مدیر وحراست محیط الزاما هماهنگ کند).
۴- ارسال لیست مسئولان، کارشناسان واجد شرایط برای انجام دادن مصاحبه، تهیه گزارش، نشست مطبوعاتی با هماهنگی مدیر واحد وحراست به روابط عمومی دانشگاه
۵- هماهنگی و ارتباط درون و برون سازمانی در شهرستان ها به عهده مسئول روابط عمومی واحد تابعه و در مشهد مقدس ارتباط با صدا و سیما، رسانه ها و اداره های کل با روابط عمومی دانشگاه می باشد.
٢- هماهنگی با روابط عمومی دانشگاه برای انجام دادن مصاحبه، نشست مطبوعاتی، گزارش مسئولان و کارکنان آن حوزه با رسانه ها
٣- همکاری و راهنمایی خبرنگارن رسانه ها برابر فرآیند (در صورتی که خبرنگار رسانه ها، با روابط عمومی دانشگاه برای تهیه خبر یا گزارش از محیط هماهنگی ننموده، روابط عمومی واحد موظف است ضمن تکریم خبرنگار، به صورت تلفنی مجوز لازم را از روابط عمومی دانشگاه اخذ نماید و با مدیر وحراست محیط الزاما هماهنگ کند).
۴- ارسال لیست مسئولان، کارشناسان واجد شرایط برای انجام دادن مصاحبه، تهیه گزارش، نشست مطبوعاتی با هماهنگی مدیر واحد وحراست به روابط عمومی دانشگاه
۵- هماهنگی و ارتباط درون و برون سازمانی در شهرستان ها به عهده مسئول روابط عمومی واحد تابعه و در مشهد مقدس ارتباط با صدا و سیما، رسانه ها و اداره های کل با روابط عمومی دانشگاه می باشد.
برگزاری همایش ها و...
١- شرکت در جلسه هماهنگی مراسم یا مناسبتها
٢- هماهنگی و نظارت برعوامل اجرایی مراسم (مجری، قاری، سرود جمهوری اسلامی، کلیپ، سخنران، گروه های هنری، تزیین سالن، پارچه نوشته و بنر، صوت و نور)
٣- تهیه عکس، فیلم، خبر
۴- نظارت، هماهنگی و همکاری در تنظیم وتوزیع دعوتنامه مدعوین
۵- برگزاری نشست مسئولان واحد با کارکنان
۶- اجرای امور محول از سوی مدیریت روابط عمومی دانشگاه
٢- هماهنگی و نظارت برعوامل اجرایی مراسم (مجری، قاری، سرود جمهوری اسلامی، کلیپ، سخنران، گروه های هنری، تزیین سالن، پارچه نوشته و بنر، صوت و نور)
٣- تهیه عکس، فیلم، خبر
۴- نظارت، هماهنگی و همکاری در تنظیم وتوزیع دعوتنامه مدعوین
۵- برگزاری نشست مسئولان واحد با کارکنان
۶- اجرای امور محول از سوی مدیریت روابط عمومی دانشگاه
