


مشارکت در تسهیل اجرای امور کتابخانهها بر اساس آئیننامههای موجود.
- هماهنگی در خصوص انجام امور مربوط به کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی دانشگاه
- مشارکت در انجام امور مربوط به همکاریهای بین کتابخانهای
- تهیه و تنظیم گزارش عملکرد کتابخانه.
- ثبت کلیه کتابهای وارده شده در سامانه کتابخانه .
- پیگیری کتابهای درخواستی اساتید هیات علمی و دانشجویان.
- ثبت نام اساتید هیات علمی ، اساتید و دانشجویان جدیدالورود.
- پیگیری کتابهای که مدت زمان زیادی امانت اساتید هیات علمی و دانشجویان می باشد.
- بروز رسانی وب سایت مربوط به کتابخانه دانشکده .
- راهنمایی و تسهیل دسترسی کاربران به منابع اطلاعاتی
- هماهنگی و اجرای سیاستهای مربوط به مدیریت منابع اطلاعاتی و خدمات کتابخانه ای
- نیازسنجی پایگاههای اطلاعاتی از دانشجوها، اعضاء هیئت علمی و سایر پژوهشگران
- پیگیری امور مربوط به بررسی و رفع اشکالات نرم افزار و سامانه های مرتبط با کتابخانه
- مشارکت در برنامه ریزی برای توزیع بودجه منابع اطلاعاتی کتابخانه دانشکده
- بررسی مشکلات و پاسخگوئی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذیربط و ...
- انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین و مقررات مربوطه
- ارائه خدمت در بحث امانت، مرجع، تهیه و سازماندهی منابع مورد نیاز و ارتقاء سطح کیفی و کمی آنها